Facebook blir poetisk och kryptisk.
Du har ett budskap
- Inläggsdatum 14 oktober, 2008
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
Imma let you finish, men först ska du kolla på storyn bakom Auto Tune – med extra bonus i form av Weird Al Yankovic. Han förklarar varför sångeffekten…
En uppföljning till mitt tidigare inlägg om konferensen TED: Som väntat så kommer inte TED till Sverige. Förklaringen lämnas i en kommentar till pressmeddelandet på Newsdesk av Roland…
Köpcentrumspelningar är det som håller det svenska musikundret levande efter att musikskolorna lagt ner. Känns tryggt…
Konstigt att några av mina bästa vänner lyckades hamna på den här videon. Den är gjord av Martin Källström, vd för Twingly, under förra årets Sweden Social Web…
2 kommentarer
Vackert! Fast budskapet hade ju varit ännu mer hoppfullt om det hade varit mindre kryptiskt.
Underbart och spännande på samma gång!