Det här är två killar som precis fått aktier i Google motsvarande 12 miljarder kronor.
Videolänk (för dig som läser via RSS)
[Tipstack: Martin Jönsson]
Det här är två killar som precis fått aktier i Google motsvarande 12 miljarder kronor.
Videolänk (för dig som läser via RSS)
[Tipstack: Martin Jönsson]
Hör du till de som har tittat på The West Wing eller Commander in Chief och blivit impad av hur de politiska staberna handskas med media? Helt klart…
Ett tydligt exempel på hur ryktesterrorism kan gå till berättar JKL blog om: "Sedan början av veckan har det kokat i blogsfären i Finland. Orsaken är att den…
JKL blog skriver om en undersökning gjord av PR-byrån Edelman tillsammans med Technorati om bloggares attityd till ”communicating with corporations”, ett allt mer aktuellt ämne ju större vikt bloggar får på företagens marknadsarena.
”The top-down, one-way, press release culture has to be supplanted by an approach based on dialogue and co-creation of brands and corporate reputation. In fact, in many of our client programs we’re already seeing a fundamental re-ordering of the relationship between markets and marketers, with the blogosphere providing a channel for real input and dynamic discussion. Smart companies have also recognized the potential for inside-out communications, with empowered employees and informed consumers as the best sources of credible commentary.” (läs hela inlägget)
De senaste dagarna har diskussionerna gått heta angående skillnader i besöksstatistiken som redovisas av bland annat KIA-Index, Bloggportalen.se och bloggtoppen.se. Besökarantalet är underlag vid bland annat annonsförsäljning och…