Igår arrangerades Disruptive Media på Berns i Stockholm. Lidne Inc med Annika Lidne i spetsen stod bakom konferensen. Jag hann aldrig dit tyvärr, men vis av erfarenhet vet jag att mina vänner i bloggosfären gjorde sitt bästa för att täcka upp bevakningen. Och nästan alla fanns på plats, både i publiken och framför den. Den här listan med blogginlägg relaterade till konferensen är riktigt matig, och Niclas Strandh på Researcher.se verkar ha dragit det tyngsta lasset.
Under den avslutande paneldebatten talades bland annat om sociala medier i förhållande till förtroende, mätbarhet, omätbarhet, hyperlocal och viral spridning. Precis som vanligt alltså. Läs Niclas referat (Panelmedlemmen Geoffrey = Björn Jeffery från Good Old). Läs även konferensbloggen med alla presentationer.
2 kommentarer
Hej Fredrik,
synd att du missade showen. Vi saknade dig!
Jag tänkte bara berätta att vi även kommer ladda upp video på de flesta av talarna på Disruptive Media. Det tar bara lite tid i digitaliseringen, därav förseningen.
Bör komma upp imorgon torsdag på http://www.disruptivemedia.se
Med rodnaden svårt på mina kinder vill jag bara påpeka att jag ändrat stavningen på Björns namn… Får skylla på att jag gick upp halv fem på morgonen och sedan skrev mig genom alla seminarierna 🙂